دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سالی بیست بازیکن در تیم ما جابه جا می شود

سالی بیست بازیکن در تیم ما جابه‌جا می‌شود

انتقاد بازیکن باتجربه ذوب آهن؛ سالی بیست بازیکن در تیم ما جابه‌جا می‌شود؛ کاپیتان ذوب‌آهن معتقد است جابه‌جایی‌های متعدد به این تیم ضربه زده است.

به گزارش ورزش، مسعود ابراهیم زاده در مورد شرایط ذوب آهن که در اواخر نیم‌فصل اول مناسب نبود به خبرنگار ما گفت: نسبت به نیم فصل ۲ سال پیش بد نبود ولی جای واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست. من همیشه این تیم را در بالای جدول دیدم، امیدوارم در نیم فصل دوم با تلاش کادر فنی و بازیکنانی که گرفتند و تیم تقویت شد بتوانیم بازی‌های‌ خوبی را پشت سر بگذاریم و رتبه‌ای که مدنظرمان است را کسب کنیم. شرایط جدول به گونه‌ای است که با دو برد به بالای جدول و با دو باخت به پایین جدول می‌روید.


او در مورد بازیکنانی که به جمعشان اضافه و کسانی که جدا شدند ادامه داد: سجاد آشوری یک روز قبل بازی با صنعت نفت آمد. مرتضی خراسانی و بابامحمدی جدا شدند و انشاالله هر جا می‌روند موفق باشند چون فوتبالیست‌های خوبی بودند. شهاب گردان هم نیاز به تعریف من ندارد. در نیم فصل کمی مصدومیت داشت ولی با قدرت برگشت و کارش را انجام داد ولی مربی زیاد به او اعتقاد نداشت و به فولاد رفت و انشالله که آنجا موفق باشد.


هافبک ذوب آهن در مورد پیشنهاد از تیم فولاد گفت: با آنها صحبت کردم و فولادی‌ها نیز با باشگاه صحبت کردند. باید‌ ببینیم در ادامه چه می‌شود؟ احتمال اینکه جدا شوم وجود دارد و این مسئله را به دست دو باشگاه سپرده‌ام. من تا آخر فصل با ذوب آهن قرار‌داد دارم اگر این‌جا بمانم که تمام وجودم را می‌گذارم اگر جدا هم بشوم آرزوی موفقیت دارم.


ابراهیم زاده در پایان در مورد رتبه یازدهمی جدول و شرایط بهتر این تیم نسبت به دو فصل اخیر افزود: نسبت به دو فصل گذشته بهتر است اما در مجموع خوب نیست. نکته منفی قضیه اینجا است که هر سال ۲۰ نفری به تیم ما اضافه می‌شوند. از‌ سال گذشته فقط من، میلاد جهانی، گردان و محمد قریشی در تیم ماندیم که گردان هم جدا شد و ما سه نفر ماندیم؛ .۸۰ درصد تیم عوض شده و این یک طرز فکر اشتباه است حتی اگر  پرسپولیس و استقلال هم بخواهند هر سال ۱۵ بازیکن عوض کنند به مشکل می‌خورند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋